30 شهریور 1403

  • 1403/06/27
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

بازدید بازرسان بهداشت حرفه ای از کارخانه سیمان فارس نو فیروزآباد

در راستای اجرای مقررات ایمنی و بهداشتی و با توجه به برنامه بازرسی هدفمند واحد بهداشت حرفه ای، از کارخانه سیمان فارس نو بازدید بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، مهندس حمیدرضا عظیمی مسوول واحد بهداشت حرفه ای شبکه گفت: با هدف اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی در کارخانجات تحت پوشش و ایجاد محیط سالم برای کارگران که سرمایه اصلی مجموعه محسوب می شوند و همچنین با هدف پیشگیری از بیماری های شغلی، روز شنبه مورخ ۲۴شهریور۱۴۰۳ از کارخانه سیمان فارس نو بازدید بعمل آمد.
او در ادامه افزود: تشخیص، شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار و انجام معاینات ادواری کارگران به صورت سالیانه از مهمترین برنامه های بهداشت حرفه ای به منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت جسمی و روانی شاغلین شناخته شده است.


مهندس «عظیمی» عنوان نمود: در این بازدید از واحد های آسیاب مواد، واحد تولید، کنترل مرکزی، انبار قطعات و موادشیمیایی و تعمیرگاه بازدید و بررسی شد.
او در پایان گفت: در این بازدید همچنین اقدامات کنترلی در زمینه کاهش و یا حذف عوامل زیان آور محیط کار و همچنین تجهیزات حفاظت فردی پرسنل کارخانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 108824
کلیدواژه