30 شهریور 1403

  • 1399/02/16
  • - تعداد بازدید: 320
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید

بازدید از کارگاه تولید ماسک در شهرک صنعتی فیروزآباد

.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، معاون بهداشت و مسئول حراست شبکه در بازدید از کارگاه تولید ماسک در «شهرک صنعتی» این شهرستان ضمن ارزیابی فعالیت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این کارگاه از اقدام کارکنان این کارگاه تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد رئیس این شبکه گفت: در راستای اجرای گام دوم مقابله با کووید19، روند فعالیت کارگاههای تولید ماسک و نحوه رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کارکنان، با توجه به لزوم اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای پیشگیری و کنترل کروناویروس، بررسی گردید.

دکتر «خدابخش چگینی» افزود: رعایت اصول بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مرتب دست ها با آب و صابون، رعایت آداب تنفسی و ضدعفونی مستمر کارگاه از جمله آموزش های ارایه شده به متصدیان این مشاغل است که در این کارگاه نیز ضمن اموزشهای لازم موارد مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر چگینی همچنین خاطرنشان نمود: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی باید دستورالعمل های بهداشتی، سلامت محیط و کار وزرات بهداشت را رعایت کنند و در صورت رعایت نشدن این دستور العمل ها از فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری می شود.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 23800
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید