30 شهریور 1403

  • 1400/06/23
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

اهدای دو دستگاه لپ تاپ جهت کمک به تجهیز و راه اندازی پایگاه دوم تجمیعی واکسیناسیون در فیروزآباد از طرف سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد از اهدای دو دستگاه لپ تاپ جهت کمک به تجهیز و راه اندازی پایگاه دوم تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان از طرف سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، دکتر «خدابخش چگینی» گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در اقدامی خیرخواهانه با اهدای دو دستگاه لپ تاپ در مسیر حمایت از سلامت مردم این شهرستان به ویژه در اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا، گام موثری برداشته است.  

دکتر چگینی ضمن تقدیر از نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران کرونا به یاری همنوعان خود می شتابند افزود: این شبکه آمادگی خود را جهت دریافت کمک های انسان دوستانه خیرین جهت تجهیز مراکز و پاسخگویی شایسته تر به مردم فهیم شهرستان اعلام می دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد در پایان از همکاری و حمایت های شایسته و موثر سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در بحث مقابله با کرونا از ابتدا تا کنون و بویژه حمایت این نهاد در کمک به تجهیز و راه اندازی پایگاه دوم تجمیعی واکسیناسیون تقدیر نمود.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 46735
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید