30 شهریور 1403

  • 1400/06/26
  • - تعداد بازدید: 397
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با افزایش پایگاه های واکسیناسیون در سطح شهرستان به 56 پایگاه

افزایش پایگاه های واکسیناسیون در سطح شهرستان به 58 پایگاه و راه اندازی پایگاه تجمیعی دوم شهر فیروزآباد

.

با افزایش پایگاه های واکسیناسیون در سطح شهرستان به 58پایگاه و راه اندازی پایگاه تجمیعی دوم شهر فیروزآباد، آمار واکسیناسیون افزایش یافته و تاکنون بیش از  هفتاد هزار نفر در فیروزآباد واکسن نوبت اول تزریق کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان فیروزآباد: با افزایش پایگاه های واکسیناسیون در سطح شهرستان به 58 پایگاه، خدمت رسانی و واکسینه کردن مردم در برابر بیماری کرونا روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد "بهادر قهرمانی" گفت: جهت رفاه حال مردم با راه اندازی 58 پایگاه واکسیناسیون در فیروزآباد، در طول یک هفته اخیر بیش از 22 هزار دوز واکسن جهت افراد تزریق گردیده است.

 

قهرمانی با تاکید بر اهمیت واکسن در پیشگیری از مرگ و میر مبتلایان ضمن دعوت  مردم به شرکت در واکسیناسیون گفت: مردم عزیز به اظهار نظر سوء برخی افراد نادان و جاهل در مورد واکسیناسیون توجه ننمایند و کلیه صنوف شهرستان، دانشجویان و کارگران و شاغلین در کارخانجات و مشاغل حساس، بدون محدودیت سنی و افراد بالای 18سال روستایی و عشایری میتوانند جهت واکسیناسیون به پایگاههای شهرستان مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همچنین تاکید کرد: افراد بالای 37 سال که تاکنون برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند، در اولین فرصت به پایگاهها مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

 

قهرمانی افزود: بیش از90 درصد موارد بستری و فوتی در موج اخیر از افرادی بود که واکسن تزریق نکرده بودند

او در پایان از کلیه پزشکان همکاران ستادی و مراقبان سلامت و مسئولین مراکز در پایگاههای تجمیعی، بهورزان و نیروهای داوطلب و بسیجی تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 46942
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید