30 شهریور 1403

  • 1398/11/16
  • - تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در چهارمین روز از دهه پر فروغ فجر

افتتاح طرح توسعه 88 تختخوابی بیمارستان قائم (عج) و کلینیک ویژه مستقل حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد

.

طرح توسعه 88 تختخوابی بیمارستان قائم (عج) و کلینیک ویژه مستقل حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد با حضور دکتر عنایت اله رحیمی، استاندار و دکتر «علی اکبری» افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این برنامه افتتاحیه گفت: این بیمارستان که یکصد و 26 تختخوابی است با اضافه شدن طرح توسعه 88 تختخواب به آن اضاف میشود و مجموعا با 214 تختخواب بعنوان بیمارستان قطب به بیماران خدمات رسانی می کند.

دکتر «علی اکبری» افزود:طرح توسعه بیمارستان قائم (عج) به متراژ پنج هزار و 200 متر مربع از سال 1393 شروع شده که پانزده میلیارد تومان اعتبار ساخت و ساز و پنج میلیارد تومان نیز اعتبار خرید تجهیزات داشته است.

دکتر اکبری ادامه داد: این طرح توسعه شامل بخش های مراقبت ویژه نوزادان، مراقبت ویژه بزرگسالان، مراقبت ویژه قلبی، بخش جراحی مردان، بخش جراحی زنان و بخش جراحی مغز و اعصاب می باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه نمود: کلینیک ویژه مستقل حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد نیز از دیگر پروژه های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است که در این روز افتتاح گردید.

دکتر اکبری گفت: این پروژه 1930 متر مربع زیر بنا و در سه طبقه با پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و خدماتی شامل: بخش های رادیوگرافی، بخش پاراکلینیک اعم از داروخانه، آزمایشگاه، مطب های مختلف پزشکان، اتاق تست ورزش، کلینیک های فوق تخصصی و جراحی های پیشرفته در این کلینیک ارائه می شود.

خاطر نشان میگردد در این افتتاحیه دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، حجه الاسلام «سید عزیزاله هاشمی زاده» امام جمعه، «سید کمال علوی» فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان، استاندار فارس را همراهی نمودند.

 
 
 

 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 19392
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید