30 شهریور 1403

  • 1401/06/06
  • - تعداد بازدید: 419
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

افتتاح سالن آموزشی اورژانس 115 فیروزآباد بمناسبت هفته دولت

.

سالن آموزشی خیر ساز اورژانس 115 فیروزآباد در پنجمین روز از هفته دولت هفته به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس این شبکه در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر «عبدالعلی کریمی» معاون توسعه منابع استانداری فارس، دکتر «مسلم فلاحی» معاون سازمان اورژانس استان، دکتر «حبیب اله جمشیدی» فرماندار، «حسین شنبدی» مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ادارات و نهادهای دولتی، به بهره برداری رسید.

 

 
دکتر «بهرام جعفری» افزود: این سالن در زمینی به متراژ 200 مترمربع و زیربنای 110 مترمربع، با هزینه چهارصد و پنجاه میلیون تومان احداث شده است.
دکتر جعفری با اشاره به اینکه کلیه هزینه ساخت این پایگاه توسط سرکار خانم «سعیده روستا» خیر حوزه سلامت شهرستان بیاد مرحوم همسرشان مهندس «شهریار بهمنی بهمن بیگلو» هزینه شده است افزود: با راه اندای این سالن نیروهای اورژانس فرصت بسیار خوبی را برای فراگیری علوم مورد نیاز در احیای بیماران و دیگر موارد اورژانسی خواهند داشت.
دکتر کریمی معاون توسعه منابع استانداری فارس با اهدای لوح تقدیر ضمن سپاس از زحمات «سعیده روستا»، این خیر حوزه سلامت شهرستان، برای مرحوم همسرشان مهندس«شهریار بهمنی بهمن بیگلو» نیز طلب مغفرت و رحمت الهی نمود.
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65704
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید