30 شهریور 1403

  • 1399/10/13
  • - تعداد بازدید: 551
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان در فرمانداری فیروزآباد

.

در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان در فرمانداری شهرستان فیروزآباد بر جلوگیری از دورهمی های خانوادگی و پرهیز از شرکت در تجمعات جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید شد.
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد رئیس مرکز بهداشت شهرستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: در دورهمی های خانوادگی باتوجه به اینکه معمولا ماسک ها برداشته می شود و افراد در فضایی بسته دور هم جمع می شوند لذا شیوع بیماری چندین برابر می شود.

"بهادر قهرمانی" ادامه داد: دومین عاملی که بواسطه آن اوضاع از کنترل خارج می شود، شرکت در تجمعات است که  وجود حتی یک نفر مبتلا در هر تجمعی  موجب  شیوع بیماری شده و سرعت انتشار چندین برابر می شود.

قهرمانی افزود: نظارت بر تفرجگاهای موجود در شهرستان خصوصا در روزهای تعطیل کمک شایانی در کنترل و پیشگیری از بیماری به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان خواهد نمود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان در پایان یادآور شد: به مراکز روستایی نیز تست تشخیص سریع کرونا تحویل گردیده و امکان نمونه گیری افراد با کمترین علائم و در کوتاهترین زمان وجود دارد.

 

خاطر نشان می گردد: در این جلسه فرماندار، بخشدار، شهردار، رئیس ادارات آموزش و پرورش، اتاق اصناف، اوقاف وامور خیریه، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 35116
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید