29 شهریور 1403

  • 1403/06/06
  • - تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان فیروزآباد

به مناسبت روز کارمند و هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، همایش متمرکز تجلیل از کارمندان نمونه ی ادارات با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر امور عمومی شبکه بهداشت و درمان، جمعی از مدیران و رؤسای ادارات فیروزآباد در سالن هنر برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، فرماندار در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور حضرت آیت اله رئیسی و تبریک روز کارمند، با تاکید بر اینکه این روز بهترین بهانه و فرصت برای تجلیل از تلاشگران این قشر زحمت کش و فهیم جامعه است که با کمترین چشم داشتی در هر دستگاه و سازمانی انجام وظیفه می کنند، اظهار داشت: در طول چهار دهه از انقلاب، کارکنان به عنوان قشر زحمت کش و صدیق جامعه با ارایه خدمات شایسته، نقش تعیین کننده و مهمی در پیشرفت و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف داشته و دارند.


شایان ذکر است در پایان از کارکنان نمونه ادارات تقدیر شد که جناب آقای رضا خبازی و سرکار خانم حلیمه اکبری و سرکار خانم زهرا عابدی از شبکه بهداشت و درمان بعنوان کارمند نمونه معرفی و تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم، از جناب آقای علی یار ترابی و سرکار خانم فریده نجفی به عنوان فرمانده نمونه پایگاه مقاومت بسیج شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد نیز تقدیر شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 107012
کلیدواژه