30 شهریور 1403

  • 1403/05/23
  • - تعداد بازدید: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی

آیین گرامیداشت و تجلیل از خبرنگار و فعالین فضای مجازی شهرستان با حضور رییس شبکه، رییس سابق بیمارستان، سرپرست جدید بیمارستان، مسوول حراست، مدیر داخلی بیمارستان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، به مناسبت روز خبرنگار، در روز سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور رییس شبکه، رییس سابق بیمارستان، سرپرست جدید بیمارستان، مسوول حراست، مدیر داخلی بیمارستان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار گردید.
در ابتدای این نشست محمد دوله رییس شبکه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی، گفت:خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.


وی افزود: خبرنگاران شریف حوزه سلامت شهرستان فیروزآباد به عنوان بازویی توانمند در کنار فرزندان خانواده بهداشت و درمان، توانسته اند ضمن انعکاس هنرمندانه این خدمات، در ارائه چالش های جامعه به دست اندرکاران امر سلامت نیز، نقش سازنده ای ایفا کرده و این خدمت شرافتمندانه، ثمره غنی پایبندی این عزیزان به مبانی اخلاق حرفه ای و یقین به رسالت والایی است که برگزیده اند.
رییس شبکه عنوان نمود: بی شک خدمت ماندگاری که شما عزیزان با درآمیختن نبوغ و اندیشه خلق می کنید، راهی پرامید فرا روی آیندگان و جلوه ای روشن از توسعه ایران اسلامی خواهد بود.


«محمد دوله» در سخنانی نیر ضمن تبریک به دکتر «گرشاسب کاوسی» به عنوان سرپرست جدید بیمارستان، از زحمات دکتر «نجمه کشاورز» در زمان تصدی این مسوولیت تشکر کرد.
شایان ذکر است در این مراسم، خبرنگاران و اصحاب رسانه از زحمات فراوان دکتر «نجمه کشاورز» قدردانی و برای دکتر «گرشاسب کاووسی» آرزوی موفقیت نمودند و در پایان نیز با حضور رییس شبکه و سرپرست بیمارستان از پروژه عظیم در حال ساخت اتاق عمل بیمارستان حضرت قائم بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106512
کلیدواژه