30 شهریور 1403

  • 1402/11/04
  • - تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

آشنایی هیات امنا، خادمین و دست اندرکاران برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با مسائل بهداشتی

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت فیروزآباد در جمع هیات امنا و دست اندرکاران برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اهم مسایل بهداشتی را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، در این مراسم که در اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید، مهندس "رضا دهرمی نیا" تاکید نمود: تمامی افرادی که مشغول خدمت به معتکفین می‌باشند به ویژه افرادی که در امر تهیه و توزیع غذا دخالت دارند بایستی ضمن رعایت کامل بهداشت فردی از ماسک و دستکش مناسب نیز به طور مستمر در حین خدمت استفاده کنند.

مهندس دهرمی نیا اضافه نمود: توزیع غذا در کوتاه‌ترین زمان قبل از دو ساعت پس از طبخ و به شکل گرم و با بسته بندی بهداشتی یک نفره صورت پذیرد و از نگهداری مواد غذایی پخته شده در دمای محیط به مدت طولانی خودداری گردد.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت افزود: معتکفین بهتر است از قاشق و چنگال و لیوان شخصی خود استفاده کنند و در صورت استفاده از قاشق و چنگال و لیوان یکبار مصرف از ظروف یکبار مصرف مناسب و تجزیه پذیر استفاده کنندو از نوشیدن چای و مایعات داغ در لیوانهای یکبار مصرف شفاف خودداری کنند.

حجه الاسلام "محمدجواد شریفی" رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در پایان از تشریح مسائل بهداشتی توسط کارشناس مرکز بهداشت شهرستان تقدیر کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93624
کلیدواژه