واحد بایگانی

 

 

اهم شرح وظایف: 

 

  •       بايگاني نامه ها ،اوراق ،اسناد و مدارك و ضبط پرونده ها .
  •        تهيه كارتكس براي بايگاني .
  •       نگهداري دفتر انديكس يا كارتهاي مخصوص بايگاني و تعيين شماره مخصوص هر يك از پرونده ها .
  •        پيوست كردن پرونده ها با سوابق مربوط به هر يك از نامه هائي كه سوابق آنها خواسته شده.
  •         بايگاني مجدد نامه ها .
  •        آماده كردن پرونده هائيكه بايستي به خارج از اداره ارسال گردد ( شمارش اوراق ).
  •        لاك و مهر كردن ،تهيه فهرست و غيره.
  •        نرم افزار آرشیو منابع انسانی

 

 

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-8-18 16:52        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ